سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انوا کاور بقچه لباس پیراهن پتو لحاف زنانه مردانه کودکانه جدید 20

برای خرید باکس یا بقچه لباس پیراهن شال شلوار پارچه ای بسیارمهم است که سبک و کم حجم باشد و بسته به سایزش مقدار قابل توجهی از پوشاک یا وسایل شما را در خود جای دهد.خانه های امروزی نیاز به باکس لباس پیراهن شال شلوار هایی دارند که دارای حجم مناسب بوده و قابلیت فشردن لباس پیراهن شال شلوار ها و دیگر وسایل را داشته باشد.استفاده از بقچه زیپ دار یکی از راه های مناسب برای نگهداری لوازم غیر ضروری و اضافی یا نظم دادن به لباس پیراهن شال شلوار ها و لوازم دیگر است.همچنین این بقچه های پارچه ای زیپ دار امروزه تبدیل به یکی از ضروری ترین و بدرد بخور ترین ابزار اسباب کشی ها شده است. خانه ها و آپارتمان های جدید هر روز کوچک تر می شوند و همین باعث کم تر شدن تعداد و یا کوچک تر شدن اندازه ی کمد ها می شود؛برای همین افراد خانواده با خرواری از لباس پیراهن شال شلوار ها و کمبود فضا روبرو می شوند.قرار دادن همه ی لباس پیراهن شال شلوار ها روی هم علاوه بر اینکه نظم و شکل ظاهری کمد را تحت شعاع قرار میدهد، با برداشتن یک لباس پیراهن شال شلوار همه ‎ی لباس پیراهن شال شلوار ها را باید دوباره جمع کرد و از اول چید.راه حل این گونه مشکلات، گاهی وسیله ای ساده اما کاربردی و یا می توان گفت حیاتی مثل بقچه لباس پیراهن شال شلوار پارچه ای است. یکی از راه های مناسب برای جا به جایی رختخواب و لباس پیراهن شال شلوار ها در اسبابکشی،استفاده از بقچه لباس پیراهن شال شلوار پارچه ای است.جنس نرم و پارچه ای این جعبه دارای بافتی سوراخ دار است که با عبور جریان هوا از خودش، باعث جلوگیری از بو گرفتن لباس پیراهن شال شلوار ها می شود. این بقچه لباس پیراهن شال شلوار پارچه ای است و لایه ی میانی بقچه لباس پیراهن شال شلوار الیاف خاص دارد، که رطوبت را به خود جذب می کند و فاقد هرگونه ماده ی شیمیایی مضر است. بقچه لباس لینک سرا پیراهن شال شلوار با یک زیپ دو طرفه بسته خواهد شد و با قرار دادن روی همِ چند بقچه علاوه بر نظم دهی و جمع و جور کردن و بسته بندی سریع لباس پیراهن شال شلوار ها , حوله ها , رخت خواب و ملحفه ها , عروسک ها و  توسط قسمت پلاستیکی شفاف آن براحتی میتوانید داخل آن را بدون باز کردن نیز ببینید و به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

انوا کاور بقچه لباس پیراهن پتو لحاف زنانه مردانه کودکانه جدید 2021

 

 

سلام کسی بلده؟الگوشو میخام با مامانم دارم برا جهازم میدوزم الگوشو ندارم  خوب ببین تشک یا پتو رو تا بزن هر اندازه که دوست داری  بعد پارچه رو بذار روش و به اندازه اش برش بزن زیپم بهش بدوز من داشتم همشون همینجوری بود  الگوی خاصی نداشت

 

انوا کاور بقچه لباس پیراهن پتو لحاف زنانه مردانه کودکانه جدید 2021

 

 

 

کاور نگه دارنده پتو و پیراهن بلوز ژاکت پلیور سارافون چیست

محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه کاور جدید قدیمی از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است. مکعبی بودن بقچه کاور جدید قدیمی باعث به وجود آمدن محفظه ای آماده برای نگهداری لوازم شده، بنابراین به سادگی می توان در صورت نیاز آن را باز و مورد استفاده قرار داد بدون نیاز به انجام هر کار اضافه دیگری. درب بقچه کاور جدید قدیمی در قسمت بالای آن قرار داده شده که با استفاده از یک زیپ به آسانی باز و بسته می شود. با این تفاصیل می توان بقچه کاور جدید قدیمی لباس پارچه ای را محصولی کاربردی با امکان استفاده سریع و آسان در صورت نیاز دانست. انعطاف پذیری بقچه کاور جدید قدیمی به دلیل جنس پارچه ای که محصول دارد، امکان نگهداری از آن در کمترین فضای ممکن به صورت تاشده در صورت عدم نیاز را به شما خواهد داد و در دو طرف محفظه نیز دستگیره هایی قرار داده شده که قابلیت حمل و جابه جایی آسان بقچه کاور جدید قدیمی را فراهم می نماید. در جلوی محصول نیز بخشی از دیواره با استفاده از پلاستیک شفاف پوشش داده شده تا بتوان محتویات داخل بقچه کاور جدید قدیمی را بدون نیاز به باز کردن و تخلیه آن مشاهده و از موجودی درونش مطلع شد. استفاده از باکس لباس زیپ دار امکان نگهداری پتو، لباس ها، رخت خواب های کوچک، پارچه ها، لوازم و وسایل مختلف در فضایی اندک داخل کمد و اتاق را برای شما محیا می کند.

 

 

 

بقچه های نظم دهنده در هر خانه‌ای بسیار کاربردی هستند.

انواع و اقسام این باکس‌ها با رنگ‌‍ها و مدل‌های مختلف در بازار موجود است که همگی به عنوان نظم دهنده لوازم ریز و درشت استفاده می‌شوند. امروز فروشگاه اینترنتی آوینامارت بقچه  های پارچه ای زیپ دار را برا مشتریان همیشگی اش فراهم کرده است. این بقچه   های پارچه ای گزینه مناسبی برای نظم دهی به لباس ها، وسایل اضافی، لباس‌های بافت زمستانی که فضای زیادی از کمدلباس را به خود می گیرند و رختخواب های مهمان و دیگر وسایلی که نیاز به نظم دهی دارند. این بقچه   ها در ابعاد بسیار متفاوت با جنس نرم و پارچه‌ای با بافتی سوراخ‌دار هست که با عبور جریان هوا، باعث جلوگیری از بو گرفتن لباس‌ها می‌شود. لایه داخلی استفاده شده دربقچه   ها الیاف خاصی داره که تا حد ممکن رطوبت رو به خود جذب می‌کند. این بقچه   به یک زیپ بسته می‌شود و بصورت کامل بسته می‌شود و لوازم شما تمیز و دور از گرد و خاک باقی می‌مانند. این بقچه   وزن کمی دارند و به راحتی بالای کمدها زیرتخت و هرجای دیگر می‌توان نگهداری کرد و این بقچه  ها براحتی بصورت دستی یا درماشین لباسشویی قابل شستشوست.

 

 کاور پتو از کجا بخریم , خرید اینترنتی کاور پتو , خرید کاور پتو , خرید پستی کاور پتو , فروش کاور پتو , کاور پلاستیکی پتو , کاور پلاستیکی پتو ارزان , خرید کاور پلاستیکی پتو , خرید اینترنتی کاور پلاستیکی پتو , خرید پستی کاور پلاستیکی پتو , قیمت کاور پتو , کاور پتو پرداخت درب منزل , م, خرید اینترنتی کاور پتو و لحاف 2021